Uslovi korišćenja

1. O nama

Ime firme: KBY TRANSFER SERVICE
Adresa: Beograd, Tadeuša Košćuška 86
Odgovorna osoba: Branimir Sekulic
PIB: 109027759
Matični broj: 63871923
Šifra delatnosti: 4932
Bankovni računi: 170-0050027527000-05 Unicredit Bank Srbija
Telefon: +381 (0)64 900 2 300
Email: office@kby.rs

2. Opšti uslovi korišćenja

2.1. Opšti uslovi

Prodaja usluga putem našeg veb sajta se vrše putem registrovane šifre delatnosti firme KBY Transfer Service, Tadeuša Košćuška 82, Matični broj 3871923, gde se KBY Transfer Service smatra provajderom usluga ovog veb sajta krajnjim kupcima.

Potvrdom Vaše rezervacijete, potvrđujete da ste pročitali, razumeli i da se u potpunosti slažete sa navedenim uslovima. Dalje potvrđujete da posedujete pravni autoritet koji je neophodan da prihvatite ove uslove korišćenja u svoje ili u ime trećih lica. Kao takvi, nakon uspešnog završetka vase rezervacije, vaša obaveza uključuje i plaćanje u predviđenom roku, blagovremeno obaveštavanje ukoliko dođe do promene ili otkazivanja vaše rezervacije, kao i obaveštavanje ostalih putnika vaše grupe o detaljima rezervacije.

Trudimo se da budemo precizni u opisima naših usluga, prikazivanju fotografija i cena, ali ne možemo garanovati da su sve informacije potpune i bez grešaka. Sva vozila koja su prikazana na sajtu su deo naše ponude, ali ne znači nužno da su dostupna u svakom trenutku.

3. Transfer

Transfer je prevoz jednog ili više putnika sa jedne na drugu lokaciju.

Transfer se vrši vozilom u koje staje određen broj putnika i komada prtljaga.

Da bi koristio usluge transfera, potrebno je da klijent precizira lokacije polaska i destinaciju (na primer: aerodrom, luka, železnička stanica, autobuska stanica ili bilo koja druga adresa u gradu).

Vozač čeka klijenta na lokaciji polaska držeći znak na kome je jasno naznačeno prezime klijenta.

Potvrda rezervacije - vaučer potvrde (u daljem tekstu: vaučer), koji klijent dobija nakon uspešne rezervacije, mora biti pokazan vozaču.

4. Rezervacija

Da bi načinio rezervaciju, potrebno je da klijent popuni sva obavezna polja na formi za rezervaciju transfera. Potrebno je uneti tekst latiničnim pismom.

Obavezno je da klijent ukuca grad ili aerodrom kao početnu i/ili  krajnju destinaciju.

Neophodno je odabrati i željeni tip vozila. Klijenti moraju imati u vidu da se sva deca (nezavisno od godina) računaju kao putnici i moraju imati zasebno sedište u vozilu.

Neophodno je uneti podatke putovanja: vreme preuzimanja, adresu, broj leta (ili informacije o autobusu, vozu ili brodu) kao i kontakt podatke. Klijent je odgovoran za unos ispravnog broja mobilnog telefona i mora biti dostupan u dogovoreno vreme.

Neophodno je odabrati način plaćanja: plaćanje kreditnom/debitnom karticom ili uplatom na bankovni račun firme KBY TRANSFER SERVICE. Za više informacija, molimo vas da pogledate politiku plaćanja.

KBY TRANSFER SERVICE šalje vaučer na e-mail adresu klijenta kako bi potvrdio rezervaciju. Neophodno je da vaučer bude odštampan i uvek kod putnika.

Klijent je odgovoran za tačnost svih detalja putovanja. Neophodno je da klijenti provere i potvrde da su sve informacije koje su dostavljene u potpunosti tačne i potpune. U slučaju da se prevoz ne izvrši zbog pogrešnih podataka na vaučeru (na primer: kontakt informacije, mesto i vreme pokupljanja), refundacija transfera neće biti moguća. Neophodno je da klijenti unesu lokalna vremena (u zemlji gde će se transfer realizovati).

Ukoliko naš sistem ne uspe da nađe relaciju u našoj bazi relacija, molimo vas da pošaljete pisani zahtev na e-mail adresu: reservations@kby.rs

U trenutku kada je plaćanje izvršeno, dobićete potvrdu putem e-maila koja će sadržati sve informacije o prevozu, broj telefona za pomoć (dostupan 24h dnevno) i potvrdu plaćanja ili instrukciju za plaćanje u zavisnosti od toga koja je vrsta plaćanja prevoza odabrana. Ovo predstavlja zvaničnu vrstu ugovora između klijenta i pružaoca usluge (KBY TRANSFER SERVICE). Datum ugovora je onaj datum koji je u e-mailu potvrde.

Nakon što ste dobili potvrdu, vaša je obaveza da pažljivo pregledate sve detalje koji se u njoj nalaze da utvrdite da su sve informacije tačne. KBY TRANSFER SERVICE neće snositi odgovornost za greške ili odstupanja koja se budu nalazila u potvrdi. Ukoliko pronađete grešku ili odstupanje, molimo vas da nam u najkraćem roku (a najkasnije 24h pre planiranog transfera) to javite. Za više detalja, molimo vas da pogledate politiku izmena i otkazivanja.

5. Nalaženje sa vozačem

Vozač se mora naći sa klijentom na lokaciji preuzimanja u vreme koje je naznačeno na vaučeru.

Vozač će kod sebe imati tablu sa imenom klijenta.

Vozač će čekati klijenta 1 sat ukoliko je mesto nalaženja aerodrom, odnosno 10 minuta ukoliko je mesto nalaženja druga lokacija (koja ne uključuje aerodrom). Ukoliko se u ovom vremenskom okviru klijent i vozač ne nađu, smatraćemo rezervaciju otkazanom.

Vozač može kontaktirati klijenta neposredno pre dolaska kako bi dogovorio detalje nalaženja.

Ukoliko, iz bilo kog razloga, vozač ne može da sačeka klijenta na vreme, on/ona moraju da blagovremeno obaveste klijenta.
Klijent je u obavezi da vozača čeka na dogovorenoj lokaciji i u dogovoreno vreme.

Ukoliko dođe do nekih promena (vreme dolaska ili odlaska, lokacija, kašnjenje/pomeranje leta, u slučaju presedanja, molimo Vas imajte na umu da mi možemo da pratimo samo detalje leta odštampane na potvrdi rezervacije), klijent je u obavezi da pozove broj za hitne slulajeve napisan na vaučeru, kako bi se posavetovao o promenama.

Ukoliko se vozač ne pojavi na dogovorenoj lokaciji u određeno vreme (kao što je napisano u vaučeru) i ukoliko u roku od 10 minuta ne odgovori na poziv, transfer će se smatrati otkazanim. U ovom slučaju, kako bi klijent dobio povraćaj novca, mora dokazati da je čekao vozača u vreme i na dogovorenom mestu. Fotografija table koja pokazuje trenutni datum i vreme je prihvatljiv dokaz. Klijent mora poslati e-mail sa zahtevom za refundaciju sa svim detaljima na office@kby.rs.

Prtljag
Broj dozvoljenih komada prtljaga je 1 kofer srednje veličine po osobi. Ukoliko postoji veći prtljag, obaveza klijenta je da obavesti KBY TRANSFER SERVICE.
Ukoliko klijent ima predmete koji su većih dimenzija ili bilo kakav drugi specijalan zahtev (na primer prevoz kućnih ljubimaca), obaveza je da klijent obavesti KBY TRANSFER SERVICE putem e-maila (reservations@kby.rs)
Prilikom napuštanja vozila, molimo vas da proverite da ste uzeli sve komade prtljaga. Ukoliko u vozilu ostane laptop ili slično, rado ćemo vam poslati poštom o vašem trošku.

6. Politika plaćanja

6.1. Vrste plaćanja
Načini plaćanja na našem veb sajtu se mogu izvršiti na jedan od dva načina: 1. Plaćanje platnim karticama (VISA, Maestro ili MasterCard) koje imaju omogućeno plaćanje putem interneta, ili 2. Plaćanje cene transfera putem bankovnog transfera firmi KBY TRANSFER SERVICE.

1. Plaćanje karticama je omogućeno u saradnji sa AllSecure i UniCredit bankom i vrši se u sigurnim i sertifikovanim putem AllSecure sigurnosni sistem, jednostavnim unosom vaših podataka o platnoj kartici.

Molimo vas da proverite sa Vašom bankom da li vaša kartica podržava plaćanje putem interneta.

2. Za plaćanje putem računa, kartica vam nije potrebna ali je neophodno da blagovremeno izvršite uplatu tako da bude na računu firme KBY TRANSFER SERVICE minimim 24h pre ugovorenog transfera. Instrukcije za plaćanje će se nalaziti u vaučeru. Za ovu vrstu plaćanja, naša preporuka je da rezervaciju izvršite minimum 36h pre putovanja.

6.2 Zaštita podataka za plaćanje karticama.
Prilikom unosa podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže, u zaštićenoj (šifrovanoj) formi koristeći SSL protokol, koristeći najnovije sofisticirane metode tokenizacije podatka, u skladu sa PCI-DSS standardom. Sigurnost podataka prilikom kupovine je garantovana od strane kompanije koja procesira podatke o karticama - All Secure i PCI DSS. Podaci o karticama ni u jednom trenutku nisu dostupni kompaniji KBY TRANSFER SERVICE.

3D zaštita za sve trgovce i korisnike - AllSecure sistem za plaćanje koristi najviše globalne standarde za zaštitu i privatnost podataka. Koristeći AllSecure sistem za plaćanje smo automatski uključeni u 3D zaštitu za trgovce i korisnike, što garantuje klijentima sigurnost prilikom kupovine. Brojevi kartica klijenata se ni u jednom trenutku ne čuvaju na sistemu prodavca, i unos kao takav je zaštićen SSL enkripcijom.

PCI-DSS standardi - AllSecure sitem za plaćanje dosledno ispunjava sve zahteve organizacija za kartice kako bi povećao nivo sigurnosti trgovaca i kupaca. Od 2005. godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS nivo 1, što predstavlja najviši nivo u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je standard koji definiše nivo sigurnosnih mera za procesiranje, čuvanje i prenos osetljivih podataka. PCI standardi štite osetljive podatke kartica tokom celog procesa plaćanja: od trenutka kada su podaci uneti u sistem za plaćanje, tokom trajanja komunikacije između prodavca, banke i kartičnih organizacija, i naknadno čuvanje tih podataka.

6.3 Povraćaj novca
U slučaju povraćaja novca klijentu koji je platio putem kartice (delom ili celo plaćanje), povraćaj se vrši na istu VISA, Maestro ili MasterCard karticu kojom je plaćanje izvršeno. Ovo znači da banka, na naš zahtev, vrši povraćaj novca na bankovni račun klijenta.

Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica. Navedena cena koja je različita od RSD, a navedena na sajtu je informativnog karaktera i zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do odstupanja od iste.

7. Izmene rezervacija

U slučaju bilo kakvih izmena, neophodno je da nam pošaljete e-mail na adresu reservations@kby.rs. Neophodno je da prodavac odobri sve izmene, nakon čega će potvrda o uspešnoj izmeni rezervacije biti poslata na e-mail adresu koja je uneta prilikom rezervacije. Sve izmene, u skladu sa gore navedenim uslovima, su dozvoljene do 24 sata pre prvog zakazanog transfera.

Kupac je odgovoran za sve uvećane troškove koji se mogu desiti u toku zahtevane izmene. Uvećani troškovi mogu biti zbog: promene veličine vozila, promene destinacije, dodatnih zahteva itd. Ukoliko dođe do promene cene, bićete obaveštenje putem e-maila, gde će se takođe i naći instrukcije za dodatno plaćanje. Ove uplate moraju biti izvršene pre dogovorenog prevoza.
Ukoliko izmena rezervacije rezultuje smanjenjem troškova, dobićete povraćaj novca (razlike) ukoliko je zahtev za izmenom dobijem minimum 24 sata pre dogovorenog tranfera.

Prodavac će pratiti detalje o vašem letu i dolasku, na osnovu informacija dostavljenih prilikom rezervacije. Ukoliko je vaš let odložen za 3 ili više sata, dođe do promene broja leta, ili propustite vaš let, o tome nas morate obavestiti na broj za hitne slučajeve dobijen u vaučeru. Bilo kakve izmene koje proizilaze iz vaših podataka o transferu, uključujući vreme dolaska, podleže prihvatanju od strane prodavca.

Nakon što je vaš let sleteo, prodavac će čekati maksimum 60 minuta na dogovorenom mestu (koje se nalazi na vašem vaučeru). Ukoliko smatrate da je vam je potrebno više od 60 minuta da stigne na dogovreno mesto (zbog pasoške kontrole, carine, preuzimanja prljaga, izgubljenog prtljaga itd.) molimo vas da pozovete broj za hitne slučajeve napisan na Vašem vaučeru. Ukoliko je potrebno da vozač čeka duže od 60 minuta, ovo će biti predmet dostupnosti i može doći do promene cene vašeg transfera. Ukoliko vozač nije obavešten o kašnjenju, prevoz će biti otkazan, a uplata se otkazuje. Na mestima polaska koja nisu aerodromi, vozač će biti u obavezi da čeka maksimum 10 minuta.

8. Otkazivanja od strane kupca

Svi zahtevi za otkazivanja moraju biti poslati pisanim putem na našu e-mail adresu reservations@kby.rs

Ukoliko je otkazivanje načinjeno minimum 24h pre vašeg prvog dogovorenog transfera, povraćaj novca će biti izvršen u potpunosti (100%) u roku od 7 radnih dana (minus administrativni troškovi).

Ukoliko je otkazivanje načinjeno manje od 24h pre dogovorenog polaska, novac neće biti refundiran.

Otkazivanja koja ispunjavaju gorenavedene uslove će se refundirati korišćenjem istog načina plaćanja i valute koja se koristi u trenutku kupovine.

9. Otkazivanja sa naše strane

U retkim slučajevima može se desiti da moramo da otkažemo vašu rezervaciju zbog nepredviđenih okolnosti. U tim slučajevima, obavestićemo vas o otkazivanju čim je pre moguće i izvršiti potpunu refundaciju za usluge koje nisu pružene.

UniCredit Bank AllSecure - Vaš Partner za Internet Trgovinu VISA MasterCard Maestro Verified by Visa MasterCard SecureCode