Često postavljana pitanja

Na koji način mogu da rezervišem transfer od ili do aerodroma?

Navedite mesto polaska u rezervacionom prozoru, u polju “Mesto polaska” ("Pick-up") i odredište u polju “Destinacija” ("Drop-off"). Iz padajućeg menija u oba polja možete izabrati željeni grad, aerodrom, železničku stanicu, hotel ili uneti tačnu adresu mesta. Molimo Vas, izaberite vreme kada želite da Vas pokupimo uzimajući u obzir vreme putovanja i procedure na aerodromu.

Kada rezervisati transfer?

Svoj transfer možete rezervisati online, minumum 24 časa pre datuma putovanja, ali Vam preporučujemo da rezervaciju izvršite što je ranije moguće kako bismo bili sigurni da će naša vozila biti na raspolaganju.

Šta da uradim ukoliko ne mogu da pronađem svoju rutu?

Ukoliko ne možete da pronađete željenu rutu, možete nam poslati email na reservations@kby.rs. Potrudićemo se da u roku od 24 časa pronađemo vozača za Vas i da Vas obavestimo o troškovima puta.

Koje vreme treba da postavim kao početak putovanja?

Ukoliko Vam je potreban transfer sa aerodroma, navedete vreme dolaska leta kao početak vašeg transfera. Važna napomena: Ukoliko je Vaš let odložen ili otkazan, molimo kontaktirajte nas, pozivom na broj telefona za hitne slučajeve, koji je naveden na potvrdi Vaše rezervacije.

Ukoliko Vam je potreban transfer do aerodrome, navedite vreme kada želite da Vas pokupimo na željenoj lokaciji (na primer, na recepciji hotela ili na adresi). Važna napomena: Molimo Vas da izaberete vreme kada želite da vozač dođe po Vas uzimajući u obzir vreme putovanja i procedure na aerodromu (check in). Na stranici za rezervacije navedeno je približno vreme koje je potrebno vozaču da stigne do aerodroma.

Kako pravilno da unesem svoj broj leta?

Nakon što napravite rezervaciju za transfer sa aerodroma, neophodno je da navedete broj Vašeg leta koristeći slova i brojeve. Na primer, JU500 je ispravno naveden broj leta, a 500 je nepotpun broj leta. U slučaju da navedete pogrešan broj leta ili druge podatke, nećemo biti odgovorni ukoliko se vozač ne pojavi na vreme na aerodromu.

Kako da znam da li sam uspešno napravio/la rezervaciju?

Nakon napravljene rezervacije, na Vašu mejl adresu stići će potvrda koja sadrži sve detalje vezane za putovanje, kao i broj rezervacije.

Šta treba da učinim ako je rezervacija uspešno napravljena, ali nisam dobio potvrdu putem e-mejla?

Ukoliko je Vaša rezervacija uspešno napravljena, ali niste dobili potvrdu putem e-maila, molimo Vas da prvo proverite spam folder na mejlu. Ukoliko ne pronađete potvrdni e-mail, molimo Vas kontaktirajte nas, slanjem e-maila na reservations@kby.rs sa detaljima Vaše rezervacije.

Kako da promenim svoju rezervaciju?

Da biste promenili Vašu rezervaciju, neophodne je da nas kontaktirate putem e-maila na reservations@kby.rs, navodeći tačan broj rezervacije i željenu promenu. Očekujte povratnu informaciju u roku od 24 časa.

Kako mogu da otkažem rezervaciju?

Da biste otkazali Vašu rezervaciju, neophodno je da nam pošaljete e-mail na reservations@kby.rs najkasnije 24 časa pre samog putovanja, navodeći tačan broj rezervacije koju otkazujete. Nakon toga, dobićete povratni e-mail sa potvrdom o otkazivanju. U roku od nekoliko dana, novac će vam automatski biti poslat u skladu sa propisanim uslovima.

Želim da otkažem rezervaciju. Da li postoji naknada za otkazivanje?

Ukoliko rezervaciju otkažete najkasnije 24 časa pre početka putovanja, celokupan iznos će Vam biti vraćen, ali imajte na umu da će administrativni troškovi biti odbijeni.

Ali, ukoliko rezervaciju otkažete u roku kraćem od 24 časa pre početka putovanja ili ukoliko se ne pojavite na dogovorenom mestu i u dogovoreno vreme, novac ne može biti refundiran.

Šta da radim ako novac nije refundiran?

U slučaju da ste rezervaciju transfera otkazali 24 časa pre početka putovanja, rok za refundiranje novca je 5 do 7 dana. Ako ne dobijete novac u tom roku, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-mail office@kby.rs, navodeci detalje rezervacije.

Šta ako putujem sa decom?

Svako dete, bez obzira na uzrast, smatra se putnikom i navodi se prilikom rezervacije i unosa broja putnika. Dečija sedišta naplaćuju se dodatno.

Da li je potrebno rezervisati dečije sedište?

Da, potrebno je da rezervišete dečije sedište. U Srbiji zakonom o bezbednosti saobraćaja je regulisana sigurnost prevoza dece, te postoje i kazne za nekorišćenje dečijih sedišta.

Ukoliko ne rezervišete posebno sedište za dete, vozač ima pravo da odbije da Vam obezbedi transfer.

Šta ako putujem sa ljubimcem?

Ukoliko putujete sa ljubimcem, neophodno je da nas o tome obavestite putem e-maila na reservations@kby.rs, nakon što napravite rezervaciju. Ljubimci mogu putovati uz doplatu. Takođe, svaki ljubimac mora imati odgovarajuću opremu za transport, lekarske potvrde i druga dokumenta propisana zakonom. U suprotnom, vozač ima pravo da odbije da obezbedi transfer.

Šta ako mi je potreban prostor za invalidska kolica?

Tokom procesa rezervacije u polju “napomene” naznačite ako Vam je potreban prostor za invalidska kolica. Molimo Vas da koristite srpski ili engleski jezik. Preporuka je da uvek rezervišite miniven ukoliko Vam je potreban prostor za invalidska kolica. Sklopiva invalidske kolica se smatraju jednim komadom prtljaga.

Šta da radim ako je moj let stigao ranije?

Ukoliko Vaš let stigne ranije, Vaš vozač će biti na dogovorenom mestu, jer pratimo letove. Zbog toga je veoma važno da prilikom rezervacije transfera ostavite tačne podatke i tačan broj leta. Uostalom, ne brinite, današnji letovi uglavnom kasne.

Propustio sam svoj let, šta da radim?

Ukoliko se desi da propustite svoj let, odmah nas kontaktirajte putem broja koji se nalazi na Vašoj potvrdi, navodeći broj rezervacije.

Kako mogu da pronađem svog vozača?

Ukoliko je mesto nalaženja aerodrom, vozač će Vas čekati na izlazu, nakon što ste prošli pasošku kontrolu i preuzeli prtljag. Vozač će Vas čekati i držati tablu sa Vašim imenom. Molimo Vas da pokažete vozaču kopiju svoje potvrde rezervacije.

Važna napomena: U slučaju da je Vaš let odložen ili otkazan, pozovite telefonski broj za hitne slučajeve koji je naveden na potvrdi rezervacije, kako biste se posavetovali o promenama. Ukoliko nije drugačije naznačeno, vreme čekanja je 1 sat nakon dogovorenog vremena dolaska. Nakon ovog vremena, ako vozač nije upoznat sa problemom ima pravo da napusti mesto nalaženja, a novac Vam ne može biti refundiran.

U slučaju da ne možete da locirate vozača na mestu nalaženja ili ako ste se zadržali na pasoškoj kontroli, preuzimanju prtljaga ili odeljenju za izgubljeni prtljag, Vaša je odgovornost da nas kontaktirate pozivom broja za pomoć u hitnim slučajevima koji je naveden na Vašoj potvrdi rezervacije.

Ako mesto nalaženja nije aerodrom, vozač će Vas čekati na adresi naznačenoj na potvrdi rezervacije. Ukoliko je mesto nalaženja hotel, vozač će Vas čekati u lobiju hotela. Radi lakšeg prepoznavanja, molimo Vas da kod sebe imate kopiju potvrde rezervacije.

Ukoliko nije drugačije naznačeno, vreme čekanja je 10 minuta nakon najavljenog vremena dolaska. Nakon ovog vremena, vozač ima pravo da napusti mesto sastanka, a novac Vam ne može biti refundiran.

Ukoliko se desi da tokom predviđenih 10 minuta ne možete da pronađete vozača na dogovorenom mestu nalaženja, Vaša je odgovornost da pozovete broj za pomoć u hitnim slučajevima koji je naveden na Vašoj potvrdi rezervacije i objasnite situaciju.

Za moju kompaniju potrebna je faktura / račun, možete li je obezbediti?

Da, ukoliko je potrebno, možemo Vam dostaviti račun. Molimo kontaktirajte nas putem e-maila reservations@kby.rs nakon što rezervišete vožnju, kako biste zatražili račun.

Koji su načini plaćanja dostupni?

Načini plaćanja koje nudimo su MasterCard i Visa platne kartice, kao i plaćanje preko računa. U slučaju da imate problema prilikom plaćanje karticom, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila reservations@kby.rs. U e-mailu opišite sve teškoće sa kojima ste se susreli prilikom plaćanja, a mi ćemo Vam brzo ponuditi rešenje.

Da li cena zavisi od datuma mog transfera?

Cena transfera ne zavisi od datuma putovanja, vikenda ili praznika, kao i doba dana. To je ono što našu uslugu razlikuje od taksi usluge.

Zaboravio/la sam prtljag ili lični predmet u vozilu. Kako mogu da ga vratim?

Ukoliko ste zaboravili prtljag ili lični predmet u vozilu, kontaktirajte nas putem e-maila office@kby.rs ili pozivom na broj koji se nalazi na Vašoj potvrdi rezervacije. Mi ćemo se potruditi da dostavimo prtljag na Vašu adresu u što kraćem roku.

Važna napomena: Sve dodatne troškove dostave prtljaga i izgubljenih stvari, bićete u obavezi da nadoknadite.

Kome da se obratim ako imam komentar, žalbu ili sugestiju?

Sve sugestije i komentari naših korisnika su dobrodošli i služe nam za unapređenje i poboljšanje naših usluga. Takođe, Vaše komentare možete poslati na našu e-mail adresu office@kby.rs.

UniCredit Bank AllSecure - Vaš Partner za Internet Trgovinu VISA MasterCard Maestro Verified by Visa MasterCard SecureCode